woensdag 7 september 2016

Favorieten #AUG2K16


Ik heb eigenlijk nooit favorieten post gemaakt, al is dat niet helemaal waar... ik heb een tijdje MFF (my favourite food). Na een tijdje ben ik daarmee gestopt omdat het niet heel veel gelezen werd, dus ik hoop dat jullie dit wel leuk zullen vinden! Elke eerste woensdag van de maand komt er vanaf nu een favorieten online.


En die favorieten kunnen echt van alles zijn, van lifestyle spulletjes tot nagellak en van make-up tot eten.



De maand augustus heeft echt wel lekker weer gehad een van mijn favorieten is daarom ook mijn donut zwemband, hoe leuk is deze :O ik heb hem gekocht bij de Xenos voor €9,99. Ook een bikini kan natuurlijk niet ontbreken, in Lelystad was ik bij de Hunkemöller waar de bikini's in de mega sale waren. De bikini kosten me 8 euro (3 euro voor het broekje, 5 euro voor het topje) heerlijk goedkoop dus!

Aussie is een onwijs lekker haarstyling en shampoo merk maar best wel prijzig. Gelukkig komt het zo af en toe in de aanbieding (1 stuk voor €5,- of 2 stuks voor €10,-). Dan sla ik weer even wat in want ik kan echt niet meer zonder de Aussie repair shampoo en conditioner! Ook zie je een tas liggen, eigenlijk is deze tas veel te klein voor mij maar hoe leuk ziet deze tas eruit. Ik kon deze toch niet laten liggen in de winkel... Ik kocht de tas een hele tijd geleden al voor €19,99 bij de Bristol. Ondanks dat de tas onpraktisch is staat ie toch bij de favorieten.
Mooie nagels zijn altijd goed en met de lakjes van Catrice weet je zeker dat je nagels goed zitten, ik ben echt gek op Catrice nagellak. Daarom staan ook de Catrice nagellakjes in de favorieten van Augustus!

Dat was het alweer voor deze maand, mijn favorieten... ik hoop dat jullie het leuk vonden en ik ben natuurlijk wel benieuwd wat jou favorieten waren van de afgelopen maand??

Liefs Tessa,

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...